Gastvrijheidstraining

Gastvrijheid

Een goede gastvrijheid draagt voor een belangrijk deel bij aan een goede beoordeling van een ziekenhuis of zorgorganisatie. Gastvrijheid kent zes pijlers, waarbij kennis en omgeving de basis vormen. Dienstbaarheid, contact, verantwoordelijkheid en verrassen zijn andere essentiële aspecten zijn voor gastvrijheid in de zorg.

Geef uw organisatie en medewerkers een voorsprong in gastvrijheid met één van onze gastvrijheidstrainingen voor de zorg!

Gastvrijheidstraining

Wilt u medewerkers in uw ziekenhuis of zorginstelling trainen in gastvrijheid? Wij komen vrijblijvend langs voor een gesprek en kijken zo welke gastvrijheidstraining of welk traject het beste aansluit bij uw organisatie, medewerkers en wensen. Samen ontwikkelen we een visie en plan hoe we medewerkers en de organisatie een boost kunnen geven.

 

Neem contact met ons op
Vraag de brochure aan

Trainingen: Gastvrijheid

Hieronder vind je voorbeelden van een gastvrijheidstraining, inclusief de thema’s die tijdens de training worden behandeld.

  • Gastvrijheid op de werkvloer
  • Van een 7 naar een 9
  • Bewust gastvrij

Werkwijze en resultaten

Wij hebben al veel organisaties
geholpen om zich verder te ontwikkelen.

Neem eerdere cases door